Tramp-Art_logo

Розробка фірмового стилю

Отримайте індивідуальну пропозицію

У ФІРМОВИЙ СТИЛЬ

ВХОДИТЬ

ДИЗАЙН ТЕКИ

ХТО МИ?

Tramp-Art – це студія графічного Веб-дизайну, яка спеціалізується на дизайні логотипів, розробці сайту, а також бізнес-брендингу. Вся наша місія полягає в тому, щоб зробити Ваш бізнес візуально більш привабливим та впізнаваним. І головне  що за допомогою нас Ви отримали більші прибутки.

ЧАС ДОРОЖЧИЙ ЗА ГРОШІ

Працюючи в галузі Веб-дизайну ми зрозуміли, що немає нічого дорожчого аніж час, тому цінимо час своїх клієнтів, так само як і свій час. У нас ви не знайдете нікому непотрібних зустрічей, безглуздих телефонних конференцій та тонн листів. Наша система управляння проектами дозволяє максимально використовувати час на реалізацію проекту

ЕКОНОМІЯ ДО 30%

Ми спеціалізуємося на віддаленій роботі, тому Ви платите лише за дизайн та розробку, а не за оренду офісу та каву співробітників. Починаючи від цілей і завдань ми закінчуємо готовим бізнесом в інтернеті. На нашу думку, кожен проект, має поєднувати аналіз, візуалізацію, оптимізації та просування продукту

ГАРАНТІЇ

Ми розуміємо, що зробити все з першого разу неможливо, тому на кожен наш продукт ми надаємо безкоштовну 1-3 місячну технічну підтримку в процесі роботи. А при графічному дизайні ми розробляємо 2-3 проекти, один з яких доводимо до ідеалу

Дізнайтеся, чому ви

ЕКОНОМИТЕ ДО 30%

ГРОШЕЙ ТА ЧАСУ

працюючи з нами

Введіть Ваш номер телефону, щоб отримати професійну консультацію

ЧатБот Viber

НАШІ РОБОТИ

ВІДГУКИ

ВІДГУКИ

ВАРТІСТЬ

РОБІТ

Cтворення логотипу
Ви платите за багато речей, які
не впливають на результат
  • 36,2% Дизайн
  • 28,3% Оренда офісу
  • 20,3% Оплата менеджерам
  • 09,1% Інші витрати
  • 06,1% Кава / чай
Cтворення логотипу
Ви платите
тільки за дизайн
  • 85% Дизайн
  • 15% Оплата менеджерам

Тому з нами ВИГІДНО

Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
МИ ПІДБЕРЕМО ТА ВИШЛЕМО ВАМ ПОШТОЮ

Зв'язатися з нами Ви можете одним з наступних способів

м. Рівне, вулиця Степана Дем’янчука, 1А

+380 (93) 390-84-82

+380 (67) 306-25-10

Що являє собою фірмовий стиль, що таке фірмовий стиль?

Фірмовий (корпоративний) стиль – це основа всієї компанії в її рекламно-маркетингової політики. Корпоративний (фірмовий) стиль компанії, це набір візуально-графічних і текстових елементів. Саме цей набір елементів у своєму поєднанні створюють унікальний і неповторний стиль. Створення або формування фірмового стилю компанії, це основна деталь майбутнього всієї компанії та основний кістяк працездатності фірми.

Є кілька основних елементів, без яких важко уявити будь-яку фірму, це власне логотип, візитка (корпоративна візитка), фірмовий бланк, конверт для листів, тека для ділових документів. При різному роді діяльності є необхідність створювати також інші елементи корпоративного або фірмового стилю, необхідні для успішної діяльності компанії.

Фірмовий стиль глибоко увійшов в життя як самої компанії, так і навколишніх людей. Його можна зустріти на рекламній та сувенірній продукції, на поліграфічних матеріалах, при презентаціях нового продукту тощо. Якщо бути коротким, то фірмовий стиль, це і є компанія. Говорячи про стиль компанії не потрібно забувати про такий стратегічний елемент як корпоративний сайт. Сайт компанії є її обличчям на просторах інтернету, і він як ніхто повинен повністю слідувати, а точніше бути одним цілим з концепцією і стилем компанії. Якщо Вам потрібно збільшувати продажі й тим самим розвивати добробут своєї компанії, то замовити фірмовий стиль у наших фахівців, буде найправильнішим рішенням. Ми виділимо Вас і Вашу компанію із загальної сірої маси!

Яку суму необхідно мати для розробки фірмового стилю, а також які терміни його виконання?

На дизайн і створення фірмового стилю для Вашої компанії необхідно не так вже й багато, мінімальний пакет на розробку 5000 грн. За ці гроші ми Вам надаємо одне дизайнерське рішення по логотипу, дизайн корпоративної або персональної візитки, тека для документів, конверт для листів, лист-бланк (фірмовий бланк), корпоративні кольори, фірмові шрифти.

Повну вартість готового фірмового стилю формують багато факторів, але основна її частка припадає на елементи фірмового стилю, а точніше його їх кількості. Для того щоб більш точно сформувати порядок ціни необхідно якомога точніше описати вимога, свої побажання з приводу майбутнього корпоративного стилю компанії та точний список усіх елементів стилю.

Для того щоб створити фірмовий стиль нашим дизайнерам необхідно близько 2 тижнів. Терміни реалізації також безпосередньо залежать від кількості елементів стилю компанії.

Що стосується додаткових елементів то студія Веб-дизайну може запропонувати: дизайн і розробка корпоративного сайту, гайдлайн – повне керівництво по фірмовому стилю компанії, слоган, він же девіз, друкована продукція, сувенірна продукція, POS-матеріали, рекламна продукція, витратні матеріали.

Фірмовий стиль, кому він і навіщо потрібен?

Кожен керівник, повинен чітко знати, що фірмовий стиль, це не тільки красивий і стильний логотип – це уособлення самої компанії. Від того наскільки якісно і лаконічно розроблений фірмовий стиль компанії залежить майбутній добробут фірми. Фірмовий стиль ефективний і дуже сильний інструмент який приносить стабільний прибуток і робить компанію пізнаваною.

Фірмовий стиль розробляється для створення іміджу, який клієнти буде запам’ятовується і формувати всю суть її діяльності та наданих нею послуг. Стиль повинен виражати компанію з маси її конкурентів на ринку її діяльності. Є ще один важливий момент в розробці фірмового стилю. Розробляти стиль потрібно з розумом і розумінням для якої сфери діяльності його розробляють. Уявите собі ситуацію, коли велика юридична фірма затвердила для фірмового стиль яскраві та гарячі кольори. Є великий сумнів що така фірма буде користуватися успіхів у клієнтів. Будь фірмовий стиль повинен викликати до себе прихильність партнерів і клієнтів, і тим самим покращувати репутацію фірми. Замовити попередню оцінку вартості розробки можна зв’язавшись з нашими менеджерами.

Фірмовий стиль і брендбук

Дуже часто і дуже багато людей плутаються в даних двох поняттях. Але в чому їх відмінність.

Як Ви вже встигли прочитати фірмовий стиль, це поєднання графічних шрифтових елементів. Фірмовий стиль цілком і повністю орієнтується на клієнта, а не на працівників компанії. Брендбук, гайдлайн або керівництво стандартів є закритий документ, який використовують тільки всередині компанії. Розробляється він з метою створення якихось правил по використанню фірмового стилю співробітниками фірми та фірмою в цілому.

Меню