Як підібрати одяг для вашої продукції – секрети створення логотипу

Кожен з клієнтів має власну точку погляду на дизайн логотипу, який зміг би підкреслити всі достоїнства їхньої продукції.  Розсуджувати про зовнішній вигляд вправі кожен, однак не завжди вдається підібрати такий логотип, який задовільнив би і клієнтів, і простих відвідувачів сайту.

На жаль, немає ідеальної формули, яка б точно відтворила статистику популярності компанії після створення чи редизайну логотипу.

Один із успішних веб-дизайнерів пропонує керуватися таким правилом: «Логотип – це одяг для того чи іншого бренду». Ця метафора, на перший погляд, звучить банально, однак саме вона зможе допомогти скерувати свої замисли під конкретне замовлення.

Отже, пропонуємо декілька порад щодо створення логотипу

ПРИКЛАДИ РОБІТ
Розробка логотипу / Майстерня Сну

Розробка логотипу / Майстерня Сну

Розробка інтернет-магазину / Alcoduty.com.ua

Розробка інтернет-магазину / Alcoduty.com.ua

Розробка логотипу торгової марки "Замикайко"

Розробка логотипу ТМ “Замикайко”

Дизайн логотипу Меблі Шалет

Дизайн логотипу Меблі Шалет

Працюючи над новим проектом, перевіряйте самих себе: «Як має виглядати зовнішньо логотип (настільки дорого)»? Відповідь очевидна: в залежності від замовлення/ продукції. Не може помпезно виглядати логотип, скажемо, організації, котра займається вторинною переробкою паперу. Безперечно, будь-який логотип має кидатися в очі, вирізняти продукцію, «продавати» її. Справжній спеціаліст зможе грамотно підібрати дизайн логотипу в залежності від замовника.

Часто можна почути від клієнтів про їхнє власне бачення логотипу: «Зробіть логотип, який би став відомим та впізнаваним». Якщо порівнювати буквально  логотип з одягом, то лише уявіть як можна неуміло скомпонувати зовнішній вигляд (образ), ставлячи перед собою лише мету незвичного вигляду.

Не завжди ознакою професіоналізму веб-дизайнера є те, коли він без жодних зауважень виконує ваше завдання. Повірте, у профі, котрий працює роками у цій галузі, завжди буде власне бачення чи підказка щодо вашого замовлення. Тому, постарайтеся прислуховуватися до порад веб-дизайнера, навіть якщо вони абсолютно різняться з вашою точкою зору.

Підходьте до кожного завдання, наче це вперше отримане замовлення. Експериментуйте. Захоплюйтеся своєю роботою. Будьте у курсі всіх тенденцій та новинок і ваша робота принесе вам не лише прибуток, але й масу задоволення!

Меню