Нововведені санкції для російських сайтів очима фахівців SEO та SMМ індустрії в Україні

Офіційно в Україні з 16 травня 2017 р. набула чинності заборона щодо доступу до російських сайтів. До «чорного списку» потрапили сервіси Яндекс, пошта Mail.ru, сайти “ВКонтакте” і “Однокласники”, а також всім відоме програмне забезпечення 1С.  Новина була для українців неочікуваною, тому однозначного ставлення до цього факту серед населення немає. До єдиної думки також не дійшли і провідні фахівці, котрі роками працювали на вище зазначеному сервісі.

Нововведені санкції для SEO та SMМ індустрії в УкраїніДо недавнього часу Яндекс за популярністю в Україні займав друге місце після славнозвісного Google. За останніми показниками пошукова система Яндекс привела на сайти з доменом «.ua» 26,5 % відвідувачів від їх загального числа. Звичайно, даний показник є середньостатистичним і кількість відвідувачів на тих чи інших сайтах може варіюватися в залежності від специфіки та напрямку ресурсу, а також особливостей цільової аудиторії. Якщо говорити про відвідувачів, котрі користувалися безпосередньо пошуковою системо, то їхня кількість становить 215 млн( саме стільки було зареєстровано українських IP-адрес).

Фахівці, котрі займаються в Україні створенням та просуванням сайтів не один десяток років, спрогнозували наступне:

трафік з Яндексу ставатиме все меншим, згодом прихильники цього сервісу перейдуть на Google. Певна частка користувачів використовуватимуть різні шляхи обходу блокування типу VPN, однак їхня кількість з часом зменшуватиметься, так як подібні програми досить сповільнюють роботу ПК-пристроїв. До речі, Яндекс відразу представив додаток, котрий містить функцію обходу заборони. Про те, настільки він зручний і скільки користувачів ним користуються даних немає.

Як вплине блокування Яндексу на фахівців, що працюють в галузі SEO та SMM?

Нововведені санкції для SEO та SMМ індустрії в УкраїніВ першу чергу, інтернет-магазинам, сайтам та сервісам, котрі працюють зі своїми клієнтами в режимі on-line необхідно докласти максимум зусиль для того, щоб досягти ТОП-позицій в Google. Фахівці радять найбільш відомим сайтам, котрі на сьогоднішній день знаходяться на «верхівці популярності», не розслаблятися, оскільки зовсім скоро розпочнеться справжня боротьба за місце ТОП-видачі посилань від Googlе –  фахівці в галузі SEO будуть активно просувати сайти, котрі раніше знаходилися на Яндекс.

В цілому, варто сказати, що заборона Яндексу в Україні лише дасть новий подих для працівників SEO та SMM-індустрії, адже здорова конкурентоспроможність завжди була і буде незамінним вектором руху вперед

Меню