Створення Лендінг Пейдж

Отримайте індивідуальну пропозицію

ХТО МИ?

Tramp-Art – це студія графічного Веб-дизайну, яка спеціалізується на дизайні логотипів, розробці сайту, а також бізнес-брендингу. Вся наша місія полягає в тому, щоб зробити Ваш бізнес візуально більш привабливим та впізнаваним. І головне  що за допомогою нас Ви отримали більші прибутки.

ЧАС ДОРОЖЧИЙ ЗА ГРОШІ

Працюючи в галузі Веб-дизайну ми зрозуміли, що немає нічого дорожчого аніж час, тому цінимо час своїх клієнтів, так само як і свій час. У нас ви не знайдете нікому непотрібних зустрічей, безглуздих телефонних конференцій та тонн листів. Наша система управляння проектами дозволяє максимально використовувати час на реалізацію проекту

ЕКОНОМІЯ ДО 30%

Ми спеціалізуємося на віддаленій роботі, тому Ви платите лише за дизайн та розробку, а не за оренду офісу та каву співробітників. Починаючи від цілей і завдань ми закінчуємо готовим бізнесом в інтернеті. На нашу думку, кожен проект, має поєднувати аналіз, візуалізацію, оптимізації та просування продукту

ГАРАНТІЇ

Ми розуміємо, що зробити все з першого разу неможливо, тому на кожен наш продукт ми надаємо безкоштовну 1-3 місячну технічну підтримку в процесі роботи. А при графічному дизайні ми розробляємо 2-3 проекти, один з яких доводимо до ідеалу

Дізнайтеся, чому ви

ЕКОНОМИТЕ ДО 30%

ГРОШЕЙ ТА ЧАСУ

працюючи з нами

Введіть Ваш номер телефону, щоб отримати професійну консультацію

[vc_empty_space]
ЧатБот Viber

НАШІ РОБОТИ

ВІДГУКИ

ВІДГУКИ

Яна Довмат

Лайфкоуч ,секстерапевт,женский тренер , директор Международного центра развития "Couple' S' ecrets "

БлагоДарю настоящего профессионала, мастера своего дела, студія Веб-дизайну Tramp-Art , особенно Игорь Фурман за то, что второй год подряд создают лендинг- пейджи для наших мероприятий, а теперь уже и самый лучший мой сайт!!!! Я счастлива сотрудничать и быть партнёрами с таким Ответственным , Надежным и Чесным Человеком!!!! Для меня огромная радость и счастье, что Игорь всегда подсказывает мне доступные и понятные ответы на любые интересующие вопросы!!!!! БлагоДарю!!!!!

ВАРТІСТЬ

РОБІТ

ЕКСПРЕС

Лендігш пейдж на шаблоні

$250

[vc_empty_space][us_single_image image=”1004″ align=”center”]
Ви платите за багато речей, які
не впливають на результат
  • 36,2% Дизайн
  • 28,3% Оренда офісу
  • 20,3% Оплата менеджерам
  • 09,1% Інші витрати
  • 06,1% Кава / чай
[vc_empty_space]
[vc_empty_space][us_single_image image=”1003″ align=”center”]
Ви платите
тільки за дизайн
  • 85% Дизайн
  • 15% Оплата менеджерам

Тому з нами ВИГІДНО

Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
МИ ПІДБЕРЕМО ТА ВИШЛЕМО ВАМ ПОШТОЮ

Зв'язатися з нами Ви можете одним з наступних способів

м. Рівне, вулиця Степана Дем’янчука, 1А

+380 (93) 390-84-82

+380 (67) 306-25-10

Створення Лендінг Пейдж

В першу чергу варто зазначити, що Лендінг Пейдж – це інтернет-сторінка. В сучасному світі, де майже кожна особа має свій профіль в інтернет-ресурсі (пошта, соціальні мережі), більшість людей шукаючи будь-що чи будь-кого, звертаються до пошукових систем цього ж інтернету. Тому даний ресурс відіграє чималу роль у рекламі та просуванні товару чи послуг, в незалежності від їх масштабів. Отож, якщо ви бажаєте, щоб ваша справа була відомою, та розвивалась добре, то без створення для неї окремого сайту вам не обійтись.

Що таке Landing page

Landing page, що в перекладі з англійської означає «цільова сторінка», «посадкова сторінка».

Головною метою такої сторінки є:

  1. Маркетинг однієї послуги чи товару;
  2. Формування бази підписників;

Ці два аспекти реалізуються шляхом розповсюдження привабливої для клієнтів (лідів) пропозиції, яка у свою чергу подразнює їх базові інстинкти, підштовхуючи до дії (покупка, завантаження, підписка… негайно).

Технічно такий сайт нічим не відрізняється від інших, проте його особливість полягає в тому, що він є однією сторінкою, потребує менше часу на створення і дешевший.

Перед тим як створювати landing page варто подивитись, як потенційні конкуренти продають товар чи послугу подібні до вашого і провести глибокий маркетинговий аналіз. Це потрібно для того, щоб структура сторінки привела відвідувача до потрібних вам дій, і демонструвала унікальну пропозицію.

Хоча маркетинг кожного товару не схожий один на інший, все ж є певні загальні механізми, що обов’язково зроблять вашу пропозицію успішною:

  1. Перше з чим стикається потенційний покупець – це ваш заголовок. Від нього залежить, чи перейде читач за посиланням на вашу сторінку. Тож заголовок має чітко окреслити вашу пропозицію, демонструвати її пріоритетність відносно конкурентів та вигоду для клієнта. До заголовка можна добавити примітку, яка тиснутиме на потребу або страх клієнта.
  2. Висвітлити переваги того, що ви пропонуєте. Варто надати у вигляді списку (кожен пункт можуть підсилювати іконки) перелік причин чому варто обрати саме цю пропозицію, а не іншу. Вони мають штовхати клієнта до «дії».
  3. Якщо робите «акційну» пропозицію то варто її обмежити в часі, щоб клієнт прийняв рішення негайно.
  4. Створити форму для мобільних пристроїв. Щоб вашу сторінку без багів (помилок) можна було переглядати з мобільних пристроїв.
  5. Створити схему співпраці з вами: «виконання клієнтом дії». Цей процес має бути максимально зручним та зрозумілим для покупця.
  6. Створити власний унікальний логотип фірми (навіть якщо ви пропонуєте один продукт, чи послугу), що поєднуватиметься із дизайном сторінки.
  7. Вказати, як ваш товар впливає на популярні проблеми цільових клієнтів;
  8. Вжити всіх заходів для того, щоб у відвідувача сторінки виникло почуття довіри:
    • Створити розділ «Відгуки»;
    • Підтвердити якість своєї пропозиції сертифікатами, нагородами, авторитетом партнерів…;
    • Відео, на якому товар чи послуга в дії і відповідає заявленим характеристикам;
    • Спілкування з клієнтами, відповіді на їх запитання.

Способи запуску landing page:

  1. Платформи, конструктори
    • Особливості: не потрібні особливі IT навички; часто мають випробувальний термін; ці платформи платні (щомісячна оплата), тарифи часто заплутані; ваш лендінг залишається не вашою власністю, а платформи, тож забрати його не зможете.
  2. Фреймворки та шаблони
    • Особливості: платні, проте платиш один раз і щомісяця, неможливо протестувати перед покупкою; створений лендінг залишається твоєю власністю; потрібні володіння HTML, CSS
  3. Створити на будь-якій CMS
    • Особливості: платиш один раз, дешевше ніж платформи конструктори; хостинг твій, але платня за нього лягає теж на твої плечі, не потрібні спеціальні IT знання.
  4. Написати самому з нуля
    • Особливості: потребує спеціальних IT знань, або великої суми коштів, щоб найняти команду професіоналів; виправдовує себе коли потрібне особливе нестандартне рішення;

Отож обирайте найзручніший для вас спосіб запуску та створюйте унікальну для своєї пропозиції landing page!